LINHAI M565L EFi EPS 4×4 – T3

Na magazynie
Jesteś zainteresowany kupnem ? Skontaktuj się z naszymi profesjonalistami.
Lub wypełnij i wyślij poniższy formularz

Formularz Kontaktowy

    Opis

    LINHAI M565L EFi EPS 4×4 – T3
    Zwiększony prześwit znacznie poprawia przepustowość w trudnym terenie, a podróżujący pasażer wygodnie może pokonywać nowe trasy dzięki dużej ilości miejsca oraz uchwytom.Zwiększony rozstaw osi, elektryczny napęd 2×4 / 4×4 i w pełni blokowany tylni mechanizm różnicowy (wersja T3B) doskonale radzą sobie w trudnym terenie.

    Dzięki elektrycznemu wspomaganiu kierownicy, doskonałej zwrotności, wysokiej wartości użytkowej i trwałości, Linhai M565 LT EPS plasuje się wśród faworytów klasy średniej, stając się nowym a za razem najlepszym w swojej klasie pojazdem do pracy i rekreacji.

    Silnik EFI
    Niezawodny silnik SOHC z pojedynczym cylindrem, chłodzony cieczą ma wystarczającą moc do ciężkiej pracy i szybkiego przyspieszania. Za prawidłowy skład mieszanki odpowiada nowoczesny wtrysk paliwa DELPHI. Poza tym obniża on zużycie paliwa i dzięki układowi EFI zapewnia niezawodny i bezproblemowy rozruch w dowolnej temperaturze i optymalne osiągi silnika na wszystkich wysokościach. Moc i moment obrotowy silnika przekazywany jest na koła za pośrednictwem solidnej automatycznej skrzyni biegów wiodącej kanadyjskiej firmy CVTech z dwoma biegami w przód, neutralnym, wstecznym i dodanym biegiem parkingowym. W terenie górzystym dodatkowo docenisz skuteczne hamowanie silnikiem.

    Elektryczne wspomaganie kierownicy
    Wspomaganie kierownicy ułatwia prowadzenie i przyczynia się do większego komfortu podczas jazdy. Dzięki temu kierowanie quadem wymaga niewielkiego wysiłku nawet przy niskich prędkościach czy skręcania kierownicą w miejscu.

    Napęd wszystkich kół z dwoma
    dyferencjałami
    Niezawodny, łatwo przełączany napęd 2×4 / 4×4 zapewnia dobrą przyczepność na każdej powierzchni. Kiedy wjedziesz w teren ekstremalny wystarczy się zatrzymać, włączyć blokadę tylnej osi tak, aby quad wyjechał z błota, piachu czy wspiął się pod stromą górę. Podczas ciężkiej pracy, podjazdów i zjazdów z góry Linhai zapewni Ci wystarczająco dużo mocy, abyś bez problemu mógł pokonać każdą sytuację na trasie. Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu tzw. LSD (Limited Slip Differential)
    -Przedłużone podwozie
    -Nowoczesne oświetlenie LED
    -Schowki

    Dane techniczniczne
    Silnik
    Typ: czterosuwowy jednocylindrowy SOHC z wtryskiem paliwa DELPHI
    Pojemność: 499.5 cm3
    Zapłon: ECU
    Chłodzenie: cieczą + wentylator elektryczny
    Układ napędowy
    Napęd: 2×4 / 4×4, przełączany elektrycznie
    Skrzynia biegów: automatyczna – CVT wariator z biegiem wstecznym, L/H/N/R/P, hamowanie silnikiem
    Przenoszenie napędu: blokada dyferencjału z przodu (wersja T3)
    Podwozie
    Zawieszenie przód: niezależne, McPherson
    Zawieszenie tył: IRS / niezależne podwójne wahacze
    Amortyzatory przód: hydrauliczne z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
    Amortyzatory tył: hydrauliczne z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
    Hamulce przód: 2x tarczowe hydrauliczne
    Hamulce tył: 2x tarczowe hydrauliczne + hamulec postojowy
    Opony przód: AT25 x 8 – 12
    Opony tył: AT25 x 10 – 12
    Rozmiary i waga
    Dugość całkowita: 2230 mm
    Szerokość całkowita: 1160 mm
    Wysokość całkowita: 1265 mm
    Wysokość siedziska: 900 mm
    Prześwit: 270 mm
    Rozstaw: 1455 mm
    Sucha masa: 384 kg
    Nośność/siła uciągu: 204 kg/150kg
    Zbiornik paliwa: 14,5 L
    Wyświetlacz:
    Cyfrowy, wielofunkcyjny wyświetlacz z funkcjami: obrotomierza, prędkościomierza, maksymalnie osiągniętej prędkości obrotowej silnika, maksymalnie osiągniętej prędkość, średniej prędkoś